carb speling oplossen! ... de oplossing is nabij!!

Als je problemen heb met de motor dan kun je dat hier plaatsen of je hebt goede tips dan kun je dat hier kwijt
Plaats reactie
Flying Dutchman
doet al aardig mee
Berichten: 762
Lid geworden op: 04-04-2008 23:40

carb speling oplossen! ... de oplossing is nabij!!

Bericht door Flying Dutchman » 04-07-2009 09:17

Zo...
Nadat ik bij de ORCD ben uitgevallen, mede door een ZWABBERENDE carb-as, ben ik op zoek gegaan naar een oplossing.

EN .. JAWEL.. de oplossing is gevonden en alle attributen zijn inmiddels binnen in huize FD!...

Dit weekend maar eens passen, meten en proberen, maar zoals het er NU uitziet... is de oplossing nabij! Ik hou jullie op de hoogte!
Afbeelding

Bas
Berichten: 12
Lid geworden op: 30-06-2009 22:54

Bericht door Bas » 04-07-2009 11:02

:shock: wiew , moet er nog gefreesd gaan worden Herald ?
Of is het iets wat iedereen zelf kan doen , en mocht het aanslaan gaat het dan in productie ,? dan mag je mij alvast op de lijst zetten 8)
Contrast TT11 Leipe Shit tuining

Flying Dutchman
doet al aardig mee
Berichten: 762
Lid geworden op: 04-04-2008 23:40

Bericht door Flying Dutchman » 04-07-2009 12:28

Over het hoe en wat, weet ik nu nog niet zoveel.... ben l. nbezig de 1:1 uit te ruimen, op te ruimen en schoon te maken....
Als DAT klaar is, kan ik me er eens mee bezig gaan houden, maar er zal een duidelijke foto-reportage komen!

Zoals ik het nu zie, is het wel mogelijk om het 'zelf' te doen, maar hier beschikken we over de wat betere gereedschappen... Heb de aangewezen personen al benaderd! :lol:

Als dit gaat lukken.... dan zal ik niet snel weer een nieuwe carb nodig hebben!! :wink:
MAAR ik wil het eerst zelf proberen/maken en als het allemaal werkt dan kunnen we wel eens zien hoe we meer mensen gelukig kunnen maken!
Afbeelding

Plaats reactie