?? Handig hoor ...

Voor alle onzin kun je hier terecht
Plaats reactie
Flying Dutchman
doet al aardig mee
Berichten: 762
Lid geworden op: 04-04-2008 23:40

?? Handig hoor ...

Bericht door Flying Dutchman » 06-11-2010 11:12

De dag van de Waldrane komt dichterbij en de nieuwe noppen worden weer ingekocht en klaargestoomt.... Met tegenzin moest ik starten met de harde noppen.... ONMOGELIJKE banden normaal gesproken en ik zag de blaren al weer in de handen.

TOTDAT Stanley riep 'die heb IK er zo om'. Zo'n kans kun je natuurlijk niet laten gaan! Vandaag kwam Stanley even langs en ik zag de rooie handjes en blaren al in zijn handen staan! :D

NIET DUS!! Die kleine Eddie W is dus HANDIG?!
Ik moet eerlijk zijn ... ik schat dat de 4 banden (2x M en 2xH) in een 15 minuten al op de velgen zaten!! Binnenkort zelf ook maar even dat handige tooltje aanschaffen!

En Stanley, hartelijk dank, het scheelt mij veel tijd en blaren!!
Afbeelding

Johan SX
Berichten: 12
Lid geworden op: 16-08-2008 15:30

Bericht door Johan SX » 06-11-2010 13:24

Jan en Jacob hebben mij ook tot bandenplakker gebombardeerd, ik moet zeggen dat het niet moeilijk is met je blote handen.
De uiteinden vd inlay aanelkaar lijmen, in de bandplaatsen en dan druk je de rand van de band om de velg heen totdat je een kant van de band over de rand van de velg hebt aan de andere kant vd velg dan is het een kwestie van de rand van de band in de rand vd velg drukken en klaar om te lijmen.
groeten Johan(tot ziens in de Waldrane) zal de diffbokken ook meenemen 8)
Afbeelding

Flying Dutchman
doet al aardig mee
Berichten: 762
Lid geworden op: 04-04-2008 23:40

Bericht door Flying Dutchman » 06-11-2010 14:38

Johan SX schreef:..De uiteinden vd inlay aanelkaar lijmen, in de bandplaatsen en dan druk je de rand van de band om de velg heen totdat je een kant van de band over de rand van de velg hebt ..
En DAT ga je dus serieus niet redden met de opzet van mijn banden! En al nagenoeg helemaal niet met een H band...

Diff bokkies ... kan niet wachten! Kan ik beginnen met mijn projectje.... 8)
Afbeelding

stanley
doet al aardig mee
Berichten: 46
Lid geworden op: 05-04-2008 17:43

Bericht door stanley » 06-11-2010 18:50

Hallo Herald

die 15 min waar jij het oever hebt, is incl. de tijd over de uitleg, hoe ik dat altijd doe, en natuurlijk was ik ook onder de indruk van Herald zijn reactie, toen ik zijn mond wagenwijd open zag staan toen ik de medium band er in 1 min om heen had.

Ik moet nog wel zeggen dat ik met de harde band ook een beetje moeite had, die is inderdaad heel erg stug

Flying Dutchman
doet al aardig mee
Berichten: 762
Lid geworden op: 04-04-2008 23:40

Bericht door Flying Dutchman » 07-11-2010 01:00

stanley schreef:.. en natuurlijk was ik ook onder de indruk van Herald zijn reactie, toen ik zijn mond wagenwijd open zag staan toen ik de medium band er in 1 min om heen had...
Ere wie ere toekomt! Absoluut! Ik weet nu wie mijn banden voortaan op de velg gaat plaatsen! DE STAN-MAN
Afbeelding

Plaats reactie